Zgodba in zamisel o blagovni znamki specialty kave Banibeans sta se rodili, ko sem bil star 16 let. Kave nisem preveč maral, predvsem zaradi okusa. Kava se mi je vedno zdela zelo grenka. Zdelo se mi je čudno, da ljudem ni mar, če je njihova jutranja kava grenka.

Poglobil sem se v dejanske proizvodne postopke, praženje in nazadnje pripravo. Ugotovil sem, da lahko praženje zelo spremeni okus. Hkrati sem ugotovil tudi, da v Sloveniji primanjkuje mikropražaren. In zato se je leta 2018, ko sem bil star še 17 let, rodila blagovna znamka Banibeans.

Stil praženja

Ker je praženje najpomembnejši del predelave kave, mu posvečam veliko pozornosti. Prisegam na svetlo praženje, saj se tako ohranijo edinstveni okusi vsake kavne češnje. Za vsako kavo naredim samo eno praženje (lahko mu rečete "vsepraženje" (omni-roast), vendar mi ta izraz ni všeč—raje imam filter praženje).

Vsaka kava pri Banibeans je pražena tako, da je primerna za filter pripravo. Vendar to ne pomeni, da naša kava ni okusna kot espresso, zlasti če imate radi veliko kislin v svojem espressu.

Kavne zanimivosti o meni (Luka, ustanovitelj)

Moj najljubši pripomoček: V60 ali Orea

Moj najljubši kavni mlinček: Comandante

Kaj mi gre najbolj na živce: Mesta brez specialty kavarn

My top 3 roasters: DAKKawaThree Marks Coffee

Rad imam vse s kislinami: pivo, vino, kavo, hrano